Feugiat nulla facilisis at vero eros et curt accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril.
+ (123) 1800-453-1546
info@example.com

Related Posts

Διαταραχές συνδεόμενες με τη χρήση ψυχοδραστικών ουσιών

10/19/2020 Ψυχοδραστική ονομάζεται κάθε ουσία που, όταν ληφθεί μέσω οποιασδήποτε οδού, μεταβάλλει την εγκεφαλική λειτουργία, το επίπεδο αντιληπτικότητας ή το

Περισσότερα

ΠΡΟΕΜΜΗΝΟΡΡΥΣΙΑΚΗ ΔΥΣΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ

10/15/2020 Η προεμμηνορρυσιακή διαταραχή ή αλλιώς δυσφορική διαταραχή της όψιμης ωχρινικής φάσης  εμπλέκει συμπτώματα από τη διάθεση, τη συμπεριφορά αλλά

Περισσότερα

ΑΣΠΡΟ Η ΜΑΥΡΟ;

10/08/2020 Η ασπρόμαυρη σκέψη είναι η τάση του ατόμου να σκέφτεται στα άκρα και ονομάζεται αλλιώς, σύμφωνα με την Αμερικανική

Περισσότερα
Title Image
HomeBlog Βρυγμός και σφίξιμο δοντιών

Βρυγμός και σφίξιμο δοντιών

Το σφίξιμο ή τρίξιμο των δοντιών κατά την διάρκεια του ύπνου είναι πολύ κοινό σύμπτωμα του άγχους. Πολλές φορές τα άτομα δεν το αντιλαμβάνονται ότι το κάνουν εκτός αν το επισημάνει ο/η σύντροφός τους (στην περίπτωση που τρίζουν τα δόντια τους).

Στα σημάδια που ειδοποιούν για το σφίξιμο ή τρίψιμο των δοντιών, είναι ο έντονος πόνος στο κεφάλι, στην γνάθου ακόμα και στα αυτιά όταν ξυπνάμε. Τις περισσότερες φορές δεν είναι κάτι σοβαρό, μακροπρόθεσμα ωστόσο μπορεί να προκαλέσει φθορές στα δόντια, ευαισθησία στο ζεστό και το κρύο και καταπόνηση του μυοσκελετικού συστήματος του κεφαλιού.

Για την αντιμετώπιση του προβλήματος πολλοί οδοντίατροι κατασκευάζουν ειδικό μασελάκι για τον ύπνο. Επίσης είναι καλό να μειώνεται η χρήση καφεΐνης και αλκοόλ, καθώς αυξάνουν την ένταση στο σαγόνι. Το σφίξιμο των δοντιών, ωστόσο, δεν είναι παρά ένα προειδοποιητικό σημάδι ενός βαθύτερου προβλήματος, του στρες.

Σε περιόδους που είμαστε αγχωμένοι, νιώθουμε ψυχολογική πίεση ή θυμό, η δυσφορία αυτή βγαίνει στον ύπνο μας. Αν το πρόβλημα είναι έντονο, μπορεί να έχουμε δυσκολία στον ύπνο, γεγονός που εντείνει ακόμα περισσότερο την δυσφορία μας. Είναι καλό να παρατηρούμε τι είναι αυτό που μας δυσκολεύει και να βρίσκουμε τρόπους ώστε να εκφράζεται και να ανακουφίζεται το συναίσθημα. Η βοήθεια ενός ειδικού και η ενασχόληση με χαλαρωτικές δραστηριότητες μπορούν να συμβάλουν καθοριστικά στην αποφόρτιση από το στρες. Μάθετε περισσότερους τρόπους διαχείρισης του άγχους εδώ.