Feugiat nulla facilisis at vero eros et curt accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril.
+ (123) 1800-453-1546
info@example.com

Related Posts

Πως το στρες σωματοποιείται στο δέρμα

Το άγχος μπορεί να εκφραστεί με ποικίλους τρόπους στο σώμα μας, όπως με ταχυκαρδίες, προβλήματα διατροφής και ύπνου, πονοκεφάλους και

Περισσότερα

Oι συμβουλές για «αυτο-φροντίδα» απο τον IOCDF

Αυτές τις μέρες είναι σημαντικό να φροντίζουμε τον εαυτό μας... Να είστε τρυφεροί με τον εαυτό σας και τους γύρω

Περισσότερα

Ο Cοvid-19 μας δίνει την ευκαιρία να κατανοήσουμε μια απο τις πιο παρεξηγημένες διαταραχές, την Ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή.

Μετάφραση απο άρθρο του Allen Weg Πριν την κοινωνική απομόνωση και πριν κλείσουν όλα, είχα πάει για φαγητό με την

Περισσότερα
Title Image
HomeBlog Βρυγμός και σφίξιμο δοντιών

Βρυγμός και σφίξιμο δοντιών

Το σφίξιμο ή τρίξιμο των δοντιών κατά την διάρκεια του ύπνου είναι πολύ κοινό σύμπτωμα του άγχους. Πολλές φορές τα άτομα δεν το αντιλαμβάνονται ότι το κάνουν εκτός αν το επισημάνει ο/η σύντροφός τους (στην περίπτωση που τρίζουν τα δόντια τους).

Στα σημάδια που ειδοποιούν για το σφίξιμο ή τρίψιμο των δοντιών, είναι ο έντονος πόνος στο κεφάλι, στην γνάθου ακόμα και στα αυτιά όταν ξυπνάμε. Τις περισσότερες φορές δεν είναι κάτι σοβαρό, μακροπρόθεσμα ωστόσο μπορεί να προκαλέσει φθορές στα δόντια, ευαισθησία στο ζεστό και το κρύο και καταπόνηση του μυοσκελετικού συστήματος του κεφαλιού.

Για την αντιμετώπιση του προβλήματος πολλοί οδοντίατροι κατασκευάζουν ειδικό μασελάκι για τον ύπνο. Επίσης είναι καλό να μειώνεται η χρήση καφεΐνης και αλκοόλ, καθώς αυξάνουν την ένταση στο σαγόνι. Το σφίξιμο των δοντιών, ωστόσο, δεν είναι παρά ένα προειδοποιητικό σημάδι ενός βαθύτερου προβλήματος, του στρες.

Σε περιόδους που είμαστε αγχωμένοι, νιώθουμε ψυχολογική πίεση ή θυμό, η δυσφορία αυτή βγαίνει στον ύπνο μας. Αν το πρόβλημα είναι έντονο, μπορεί να έχουμε δυσκολία στον ύπνο, γεγονός που εντείνει ακόμα περισσότερο την δυσφορία μας. Είναι καλό να παρατηρούμε τι είναι αυτό που μας δυσκολεύει και να βρίσκουμε τρόπους ώστε να εκφράζεται και να ανακουφίζεται το συναίσθημα. Η βοήθεια ενός ειδικού και η ενασχόληση με χαλαρωτικές δραστηριότητες μπορούν να συμβάλουν καθοριστικά στην αποφόρτιση από το στρες. Μάθετε περισσότερους τρόπους διαχείρισης του άγχους εδώ.