Feugiat nulla facilisis at vero eros et curt accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril.
+ (123) 1800-453-1546
info@example.com

Related Posts

Πως το στρες σωματοποιείται στο δέρμα

Το άγχος μπορεί να εκφραστεί με ποικίλους τρόπους στο σώμα μας, όπως με ταχυκαρδίες, προβλήματα διατροφής και ύπνου, πονοκεφάλους και

Περισσότερα

Oι συμβουλές για «αυτο-φροντίδα» απο τον IOCDF

Αυτές τις μέρες είναι σημαντικό να φροντίζουμε τον εαυτό μας... Να είστε τρυφεροί με τον εαυτό σας και τους γύρω

Περισσότερα

Ο Cοvid-19 μας δίνει την ευκαιρία να κατανοήσουμε μια απο τις πιο παρεξηγημένες διαταραχές, την Ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή.

Μετάφραση απο άρθρο του Allen Weg Πριν την κοινωνική απομόνωση και πριν κλείσουν όλα, είχα πάει για φαγητό με την

Περισσότερα
Title Image
HomeBlog Οι ψυχολογικές επιδράσεις της καραντίνας και πως να τις μειώσουμε.

Οι ψυχολογικές επιδράσεις της καραντίνας και πως να τις μειώσουμε.

Όσο τα κρούσματα του COVID-19 αυξάνονται, όλο και περισσότερες χώρες επιτάσσουν την παραμονή των ατόμων στο σπίτι σε κατάσταση καραντίνας. Η Brooks και οι συνεργάτες της (2020) μελέτησαν τις επιπτώσεις που έχει η συνθήκη αυτή στην ψυχολογία των ανθρώπων και με ποιο τρόπο θα ελαχιστοποιηθούν. Συνοπτικά, κάποιοι απ’ τους παράγοντες που επιβαρύνουν την ψυχολογία κατά την παραμονή σε καραντίνα είναι:

  • Η διάρκεια της καραντίνας
  • Φόβοι μόλυνσης
  • Εκνευρισμός και βαρεμάρα
  • Ανεπάρκεια των προμηθειών
  • Ανεπαρκής πληροφόρηση σχετικά με τον ιό

Μετά την καραντίνα υπάρχει έντονο οικονομικό άγχος, στίγμα και φόβος για το αν έχει παρέλθει ο κίνδυνος.

Για να μειωθούν οι επιπτώσεις είναι σημαντικό:

  • Να μην ξεπεραστεί το προβλεπόμενο χρονικό διάστημα της καραντίνας
  • Να υπάρχει όσο το δυνατόν καλύτερη και αξιόπιστη πληροφόρηση.
  • Να υπάρχουν αρκετές προμήθειες.
  • Να μειωθεί η βαρεμάρα και να βελτιωθεί η επικοινωνία (πχ μέσα κοινωνικής δικτύωσης)

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο εδώ.

Αναπόφευκτα, άτομα που δυσκολεύονται με ιδεοληψίες και ψυχαναγκασμούς σχετικά με την μόλυνση και την καθαριότητα, θα επιβαρυνθούν ακόμη περισσότερο με τη νέα συνθήκη. Είναι πολύ πιθανό το άγχος και η ψυχαναγκαστικές συμπεριφορές τους (πλύσιμο χεριών, απολύμανση κα) να αυξηθούν κατακόρυφα. Αυτές τις μέρες είναι πολύ σημαντικό να φροντίζουμε τον εαυτό μας και να παίρνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για τον περιορισμό της μετάδοσης του ιού. Ακραίες σκέψεις όπως «δεν θα πάθω τίποτα» ή πανικός «έχω κολλήσει ή θα κολλήσω σίγουρα» .